کد خبر : 56065
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

نماینده مجلس:دولت باید فیلترینگ را حذف کند

نماینده مجلس:دولت باید فیلترینگ را حذف کند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم در آستانه انتخابات دولت در حوزه اینترنت گشایشی ایجاد کند؛ برعکس عمل کرد!

نماینده مجلس:دولت باید فیلترینگ را حذف کند

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از شرق، انتظار داشتیم در آستانه انتخابات دولت در حوزه اینترنت گشایشی ایجاد کند؛ برعکس عمل کرد!
باید جلوی سود غیرعادلانه‌ای که فروشندگان فیلترشکن از جیب مردم برمی‌دارند گرفته شود.
غلامرضا نوری‌قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مجلس این موضوع (گرانی اینترنت) را بررسی می‌کند، گفت:
مجلس ۱۰ روزی است که تعطیل بود و من بعد باید دید که چه پیش می‌آید.ما در آستانه انتخابات انتظار این را داشتیم که دولت، شورای عالی به ریاست رئیس جمهور گشایشی در این حوزه ایجاد کرده و نه آنکه برعکس عمل کند و همه چیز فیلتر شود و همه از فیلترشکن استفاده کرده و علاوه بر هزینه اینترنت، هزینه فیلترشکن را نیز پرداخت کنند.
اینکه بتوانیم ۳۰ الی ۴۰ درصد تعرفه آن را بالا ببریم و می‌توان گفت که در جهت رضایتمندی مردم کار را پیش نمی‌برند.

ادعای وزیر ارشاد: روی شبکه‌های اجتماعی فیلترینگ نداریم

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :فیلترینگ ، مجلس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.