کد خبر : 93605
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 17:06

صورتی‌ ها در مجازی چه صدمه‌ ای می‌زنند ؟

صورتی‌ ها در مجازی چه صدمه‌ ای می‌زنند ؟
وقتی می‌گوییم صورتی قصد ما آن نیست که درباره افراد خاصی صحبت کنیم. رویکرد ما گفتمانی است و می‌خواهیم درباره موانعی که بر سر راه تربیت دینی اتفاق میفتد صحبت کنیم.

به گزارش اطلاع با ما عالیه سادات: وقتی می‌گوییم صورتی قصد ما آن نیست که درباره افراد خاصی صحبت کنیم. رویکرد ما گفتمانی است و می‌خواهیم درباره موانعی که بر سر راه تربیت دینی اتفاق میفتد صحبت کنیم.
یکی از آسیب‌های جدی کنشگری سیاسی فرهنگی تربیتی صورتی، از بین بردن نگاه و روحیه و تربیت حماسی در افراد جامعه است، نزدیک بودن ظاهر و ادبیات صورتی به افراد انقلابی و مذهبی باعث جذب نفرات انقلابی به دور این افراد می‌شود و در مدت زمانی نه چندان طولانی، دیگر خبری از روحیه و تربیت حماسی در مخاطب نمی‌شود.
باید بگوییم تربیت حماسی، همان تربیتی است که توانست در اوج فساد پهلوی که آن را به جامعه تحمیل می‌کردند، نسلی از جوانان شهدایی و ممتاز را تحویل جامعه دهد که این برهه‌ی تاریخی و اهتمام مادران شهدا به تربیت می‌تواند یک الگوی ممتاز هم برای مادران دغدغمند امروزی نیز باشد. حال اگر بخواهیم تربیت حماسی را دقیق‌تر تعریف کنیم عبارت است از قدرت شناخت حق، امید به تحقق آن و شجاعتی که بستری برای اقدامِ بر اساس آن را در انسان ایجاد می‌کند و این تربیت بر فطرت الهی انسان و بر فضایل فطری استوار است که به نحو تام و تمام در دین الهی تبیین شده است.
بسیار بدیهی است که صورتی اولا مردد می‌کند و دوم می‌ترساند و سوم اراده‌های انقلابی و حماسی را برای عمل سست می‌کند. با این پارامترها بدون ترس از تهمت زدن میتوانید جریان صورتی را تشخیص دهید.

مبارزه‌ محمدرضا پهلوی با اصل چادر در زمان آزادی اجرای قانون آزادی پوشش

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.