کد خبر : 94584
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:27

ردپای رابرت مرداک یهودی صهیونیست در تهيه كنندگی فیلم معروف محمد رسول الله

ردپای رابرت مرداک یهودی صهیونیست در تهيه كنندگی فیلم معروف محمد رسول الله
دو نکته مهم که مشخص می کند این صهیونیست که صاحب شبکه فارسی وان و دشمن ایران نيز هست در تهیه این فیلم معروف نقش داشته است.

به گزارش اطلاع با ما دو نکته مهم که مشخص می کند این صهیونیست که صاحب شبکه فارسی وان و دشمن ایران نيز هست در تهیه این فیلم معروف نقش داشته است.

نکته اول: در این فیلم از بازیگران سوپر استار آن زمان که غالبا مسیحی بودند استفاده شده است که از جمله آنها می توان به آنتونی کوئین که برنده 4 جایزه اسکار بوده هست اشاره کرد.
‌برای درک بهتر موضوع کافی است تصور کنید که لئوناردو دی کاپریو یا برت پیت بیایند و نقش حضر

ت حمزه (ع) را بازی کنند آن هم با هدف تبلیغ اسلام!!!!
در همین راستا با کمی تامل در می یابیم که این سوپراستار ها به همین سادگی پذیرای پروژه فیلم محمد رسول الله نشده اند و یک دست پنهانی آنها را دور هم جمع کرده است در ثانی این بازیگران مسیحی و یا شرکت Filmco استرالیا كه تولید کننده فیلم است چگونه به تبلیغ دینی پرداخته اند که سالهاست به عنوان دشمن درجه یک جهان برای سردمداران آمریکا و اروپا قلمداد می شود.

نکته دوم. شما در هیچ کجای فیلم سکانسی مشاهده نمی کنید که حتی نامی از یهود برده شود و یا به یک یهودی که باعث آثار و اذیت پیغمبر گردد اشاره کند در حالی که بیش از 80 الی 90 درصد آزار و اذیت پیامبر (ص) از طرف یهودیان بوده است. در مقابل به شکلی هوشمندانه مشرکان مکه را عامل اصلی درد و رنج های پیامبر معرفی می کند.
مهدی گلشنی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.