کد خبر : 81190
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 12:53

عرضه مستقیم میوه تنظیم بازار در یزد آغاز شد

عرضه مستقیم میوه تنظیم بازار در یزد آغاز شد
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از آغاز عرضه مستقیم سیب، پرتقال و خرمای تنظیم بازار از امروز /۲۶ اسفندماه/ در ۶۸ مرکز عرضه در سراسر استان خبر داد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایرنا، “سید حسین دشتی” روز شنبه  افزود: بر اساس نرخ مصوب، سیب زرد درختی هرکیلوگرم ۲۹۰ هزار ریال، پرتقال تامسون هر کیلوگرم ۱۹۵ هزار ریال و رطب مضافتی هر کیلوگرم ۹۵۰ هزار ریال است.

وی اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری در چندین مرحله ۷۵۰ تن سیب، ۶۰۰ تن پرتقال و ۳۰ تن رطب مضافتی مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب در ایام عید نوروز سال۱۴۰۳ تامین، خریداری و در سردخانه های داخل و خارج استان ذخیره سازی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تامین و ذخیره سازی مناسب قریب یکهزار و ۴۰۰ تن سیب، پرتقال و خرمای تنظیم بازار برای توزیع در سطح استان متناسب با کشش بازار و استقبال مردم استان در روزهای آتی، تعداد سکوهای تنظیم بازار و مراکز عرضه افزایش می یابد.

آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در تهران

دشتی ادامه داد: توزیع میوه های در ۱۶ سکوی تنظیم بازار در سطح مرکز استان و ۴۶ مرکز عرضه در سطح سایر شهرستان های تابعه استان یزد در دسترس عموم مردم استان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: شماره تلفن ۱۲۴ واحد نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۳۱۲۷ واحد بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت شبانه روزی پاسخگوی شکایات مردم در خصوص قیمت و کیفیت میوه تنظیم بازار است.

برچسب ها :تنظیم بازار ، میوه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.