کد خبر : 93577
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 16:53

نفوذ جریان گفتمانی ، از نفوذ جاسوس ها خطرناک تر است

نفوذ جریان گفتمانی ، از نفوذ جاسوس ها خطرناک تر است
به نظر شما این تصویر چه انگاره ذهنی را برای شما می سازد؟تصویر برای چه اتفاقی است؟چرا دختر با نگاه نگران همراه با خشم ولی مصمم، به دور نگاه می کند؟

به گزارش اطلاع با ما  طیبی کارشناس امور راهبردی :به نظر شما این تصویر چه انگاره ذهنی را برای شما می سازد؟تصویر برای چه اتفاقی است؟چرا دختر با نگاه نگران همراه با خشم ولی مصمم، به دور نگاه می کند؟

چرا زن چادری دست روی حلقوم دختر گذاشته و در موقعیت پایین تر( القای حس فرومایگی در عین داشتن قدرت ظاهری) قرار گرفته است؟چرا و چراهای دیگر.

تصویر متعلق به کنکور پنجشنبه و در حین بازرسی بدنی قبل از ورود به جلسه گرفته شده است اما عکاس مریض با زیرکی، از یک سوژه تصویری کاملا بی ارتباط یک تصویرسازی بشدت منفی و نفرت انگیز کاملا در ارتباط با این روزهای جامعه ما نسبت به چادر_ حجاب_ قدرت ظالمانه ناپایدار، برقرار کرده است البته بدون آنکه حساسیت و یا اعتراضی را برانگیزد!

لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

نشست نامحسوس تنفر در ضمیر ناخودآگاه بیننده عکس، نسبت به حس خشونت علیه دخترکان مظلوم گرفتار ولی معترض ناراحت،آن هم توسط زن”چادری به عنوان نماد ظلم حاکمیت” محجبه با شکار موقعیت خاص تصویری کاملا هدفمند و جهت دار از لحظه ای که دو دستان بازرس چادری، در حال موقعیت بررسی و چک افراد به گلوی فرد رسیده و حس خفه کردن( به عنوان ظلم بی حد) را متبادر می کند…

عکاس با زیرکی خاص و غیر حساسیت برانگیز، تمام پیام منفی که می شود علیه حجاب و شرایط این روزهای جامعه ما منتقل کند، بدون دادن هزینه و مشخص شدن ردپای خیانت خود، منتشر کرده است.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.