▶️ تماشای ویدئو کامل
به گزارش اطلاع با ما تغییر مدرسه دولتی به غیردولتی– مجید عبداللهی، معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، اعلام کرد که تغییر مدرسه دولتی به غیردولتی ممنوع شده است و مدارس نوساز به هیچ عنوان قابل واگذاری به بخش غیردولتی نیستند. وی افزود که موسسان مدارس غیردولتی باید خود را با ضوابط و قوانین مربوط به فضای آموزشی و آییننامههای ابلاغی تطبیق دهند.
به گزارش صدا و سیما، عبداللهی تاکید کرد که مدارس اجازه ثبتنام دانشآموز بیش از ظرفیت تعیین شده را ندارند و در سامانه سیدا نیز برای ثبتنام دانشآموز بیش از حد مجاز، کدی صادر نخواهد شد. بنابراین، هرگونه ثبتنام خارج از این چارچوب امکانپذیر نیست.
معاون سازمان نوسازی مدارس افزود که موسسان مدارس غیردولتی موظف به رعایت این مقررات بوده و در صورت تخلف، فرآیند تعلیم و تربیت دانشآموزان با مشکل مواجه خواهد شد.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ