کد خبر : 12735
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

الهه منصوریان: در جهانی جبران می‌کنم/ داوران امتیازم را ندادند

الهه منصوریان: در جهانی جبران می‌کنم/ داوران امتیازم را ندادند
دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی در رشته ووشو گفت: در فینال با تمام وجود جنگیدم اما داوران کم‌لطفی کردند.

الهه منصوریان: در جهانی جبران می‌کنم/ داوران امتیازم را ندادند

به گزارش اطلاع با ما به نقل از تسنیم، الهه منصوریان بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی به ناداوری اشاره کرد و گفت: در فینال با تمام وجود جنگیدم اما داوران کم‌لطفی کردند. به نظرم من بازی را بردم. اما میزبان چین است و این رشته متعلق به چینی‌هاست و امتیازات من را ندادند. چاره‌ای نیست. جهانی 2 ماه دیگر است و انشالله آن‌جا جبران می‌کنم.

وی در پاسخ به این‌که آیا در دوره بعدی بازی‌های آسیایی هم حضور خواهد داشت، گفت: اگر آماده باشم و فدراسیون و تیم ملی به حضورم نیاز داشته باشند، برای ایران مبارزه خواهم کرد.

منصوریان درخصوص رقابت‌های جهانی هم گفت: شرایط در جهانی بهتر است چون میزبان آمریکاست نه چین. امیدوارم آنجا طلا بگیریم.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.