کد خبر : 93994
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 22:35

تقسیم کار ما با جریان باطل

تقسیم کار ما با جریان باطل
این ایام که از یک طرف گرایش مردم دنیا به اسلام و حجاب و دفاع جمعیت عظیم مردم دنیا و دانشجویان مسیحی در آمریکا در دفاع از غزه را می‌بینم و از طرف دیگر جماعتی اندک در کشورمان را می‌بینم که با افتخار خود را بی‌ناموس و سلیطه می‌نامند

به گزارش اطلاع با ما حمید رسایی: این ایام که از یک طرف گرایش مردم دنیا به اسلام و حجاب و دفاع جمعیت عظیم مردم دنیا و دانشجویان مسیحی در آمریکا در دفاع از غزه را می‌بینم و از طرف دیگر جماعتی اندک در کشورمان را می‌بینم که با افتخار خود را بی‌ناموس و سلیطه می‌نامند و به این عناوین افتخار می‌کنند، این بیان زیبای مرحوم آیت الله حائری شیرازی را به یاد می‌آورم:

گروهی از خبرنگاران اتریشی پیشم آمدند و سؤالاتی را مطرح کردند. اولین سؤالشان این بود: در این 15 سال که از انقلاب گذشته، شاهد برگشتن جوانان از انقلاب هستید؟ در واقع، از من می خواست که این را تأیید کنم!

حجاب در ایران قانون است

گفتم انسان دو بخش دارد: بخشی که می‌خواهد مقتدر باشد و ازهمه بزند و از همه بِبَرَد و همه را غارت کند و بخشی که می خواهد یک ذره به کسی تعدّی نکند. شما اروپایی ها، امریکایی ها، این بخشِ بزن-بخور را می‌بینید و آن بخش نزن-نَبَر را نمی‌بینید.

شما، به جز هرزه ها هیچ‌کس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را از چنگ شما بیرون می آوریم.

ما با شما عالَم را قسمت می کنیم. پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزه‌های ما را از ما خواهید گرفت؛ هرزه های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما.

اگر درعمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل، پاکی هست، بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست و اگر در درون خانه های ما، ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به شما خواهد پیوست. این قرار ما با شما…

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.