کد خبر : 94650
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:57

از جنگ شش روزه تا عملیات وعده صادق: تفاوتی از زمین تا آسمان

از جنگ شش روزه تا عملیات وعده صادق: تفاوتی از زمین تا آسمان
در پنجم ژوئن سال۱۹۶۷ چهار کشور عربی مصر، سوریه، اردن و عراق هم زمان به سرزمین های اشغالی حمله کردند تا کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند. آن ها حتی حمایت شوروی را هم پشت خود احساس می کردند

به گزارش اطلاع با ما قاسم اکبری: در پنجم ژوئن سال۱۹۶۷ چهار کشور عربی مصر، سوریه، اردن و عراق هم زمان به سرزمین های اشغالی حمله کردند تا کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند. آن ها حتی حمایت شوروی را هم پشت خود احساس می کردند اما صهیونیست ها با حمایت غربی ها و در راسشان آمریکا توانستند در عرض شش روز در جنگ پیروز شوند و این جنگ به “جنگ شش روزه” شهرت یافت. رژیم صهیونیستی نه تنها از چهار ارتش عربی شکست نخورد که حتی بلندی های جولان را از سوریه و نوار غزه و صحرای بزرگ سینا را از مصر و قسمت شرقی شهر مقدس قدس و کرانه باختری را که تا آن موقع تحت حاکمیت اردن بود را هم غصب کرد!!!

قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»

این را مقایسه کنید با #ایران_قوی و عملیات #وعده_صادق.
جمهوری اسلامی ایران به تنهایی و بدون کمک هیچ قدرتی و فقط با توکل بر خدا، بی سابقه ترین عملیات را علیه رژیم جنایتکار انجام داد آن هم پنجه در پنجه سیستم های پدافندی ده کشور!!

این در شرایطی است که به گفته سردار حاجی زاده این تنها ۲۰ درصد از توانی بود که فقط نیروی هوافضای سپاه برای این عملیات آماده کرده بود!!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.