کد خبر : 51320
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 21:51

ترافیک در ایران؛ بیش از 40 میلیون وسیله نقلیه، 47 درصد آن در حال فرسودگی

ترافیک در ایران؛ بیش از 40 میلیون وسیله نقلیه، 47 درصد آن در حال فرسودگی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که با وجود بیش از 40 میلیون وسیله نقلیه در ایران، نزدیک به نیمی از این وسایل در سن فرسودگی قرار دارند.

به گزارش اطلاع با ما ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که با وجود بیش از 40 میلیون وسیله نقلیه در ایران، نزدیک به نیمی از این وسایل در سن فرسودگی قرار دارند. همچنین از افزایش تردد در جاده‌ها و اهمیت مدیریت ترافیک به منظور پیشگیری از تصادفات و کاهش زحمات اقتصادی و اجتماعی این حوادث گفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشته که با وجود بیش از 40 میلیون وسیله نقلیه در کشور، نزدیک به نیمی از این وسایل در سن فرسودگی قرار دارند. افزوده که با بیش از 52 میلیون گواهینامه رانندگی در دست مردم، مدیریت ترافیک و پیشگیری از تصادفات از اهمیت بالایی برخوردار است.

هادیانفر همچنین به افزایش تردد در جاده‌ها اشاره کرده و اعلام کرده است که امسال 7 میلیارد تردد ثبت شده که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته، این موضوع نشان‌دهنده اهمیت بیشتر مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات است.

۳۰ هزار خودرو فرسوده در نیمه نخست امسال اسقاط شد

وی با بیان اینکه پیشگیری از تصادفات از اهمیت بسیاری برخوردار است، تأکید کرد که تصادفات جاده‌ای به طور مستقیم با ایمنی و اقتصاد کشور ارتباط دارد و در سال 83 بیش از 28 هزار کشته در تصادفات جاده‌ای داشتیم که با اقدامات انجام شده این آمار به 19 هزار نفر در سال گذشته کاهش یافته است.

برچسب ها :ترافیک ، وسیله نقلیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.