کد خبر : 64473
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 22:18

نصب و ارتقای ۲ هزار سامانه هوشمند حمل‌ونقل تا پایان سال آینده

نصب و ارتقای ۲ هزار سامانه هوشمند حمل‌ونقل تا پایان سال آینده
فراخوان نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌ها انجام شده و باید ۲ هزار سامانه هوشمند حمل ونقل تا پایان سال آینده نصب شود.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نصب و ارتقای ۲ هزار سامانه هوشمند حمل‌ونقل تا پایان سال آینده، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست ۱۳۴ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور بر اهتمام بیشتر استان‌ها برای اجرای مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌های کشور تأکید کرد و گفت: رفع نقاط پرحادثه باید به‌صورت هدفمند انجام شود و میزان کاهش تصادفات قبل و پس از اصلاح مقایسه شود تا اثربخشی آن را بتوان اندازه گیری کرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روند تصادفات در ماه آذر کاهشی بوده است، افزود: در دو ماه طلایی بهمن و اسفند، با توجه به مناسبات و اعیاد پیش رو، سفر‌های متعددی نیز در این ایام انجام خواهد شد بنابراین باید نسبت به کاهش نرخ رشد تصادفات جاده‌ای اهتمام ویژه داشت.

بذرپاش در ادامه گفت: فراخوان نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌ها ظرف دو هفته آتی انجام شود تا از همه ظرفیت‌ها برای تقویت این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شویم.

بازگشت ۴ فروند هواپیما به چرخه حمل‌ونقل هوایی کشور

وی با تأکید بر تقویت بانک اطلاعاتی در خصوص جزئیات تصادفات گفت: باید برای این منظور کمیته ویژه متشکل از سازمان راهداری، پلیس راه و سایر دستگاه‌ها تشکیل شود.

نشست ۱۳۴ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدکمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و معاونان، مشاوران و نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس راهور فراجا، سازمان ملی استاندارد، هلال‌احمر، مدیران ادارات کل راهداری استان‌ها و سایر ارگان‌ها و سازمان‌های عضو این کمیسیون به‌منظور بررسی آمار تصادفات جاده‌ای در ۹ ماه امسال و مقایسه آن با سال گذشته به تفکیک استان‌ها، علل و عوامل مؤثر در این تصادفات و اقدامات انجام شده و در حال انجام برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.