کد خبر : 72624
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 14:17

باید مقاومت حسینیون در قفقاز تقویت شود

ناگفته هایی از برنامه رژیم صهیونیستی برای ایجاد جنگ میان دولت آذربایجان و ایران

ناگفته هایی از برنامه رژیم صهیونیستی برای ایجاد جنگ میان دولت آذربایجان و ایران
با توجه به ضربات سنگینی که جبهه مقاومت در ماه‌های اخیر و خصوصا در عملیات بزرگ طوفان الأقصى به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد ساخته، جبهه غرب به دنبال انتقام از مقاومت و محوریت آن یعنی ایران اسلامی بوسیله دولت آذربایجان است.

به گزارش اطلاع با ما با توجه به ضربات سنگینی که جبهه مقاومت در ماه‌های اخیر و خصوصا در عملیات بزرگ طوفان الأقصى به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد ساخته، جبهه غرب به دنبال انتقام از مقاومت و محوریت آن یعنی ایران اسلامی بوسیله دولت آذربایجان است.

شواهد و قرائن متعدد حاکی از آن است که کشور آذربایجان در صدد حمله به مناطق آذری زبان ایران و بستن کریدورهای مرزی است که یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت و تجارت بین‌الملل جمهوری اسلامی است. از جمله این شواهد عبارتند از؛

آموزش جنگ شهری به نیروهای کشور آذربایجان توسط فرماندهان سلفی داعش که در سوریه سابقه نبرد داشته‌اند. در این آموزش‌ها مانور تصرف شهر تبریز بارها تمرین شده است.

حجم انتقال هواپیماهای باری حامل تجهیزات نظامی از اراضی اشغالی فلسطین به باکو پس از نبرد طوفان الأقصى بسیار بالا بوده است.

برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری کشور آذربایجان که باید در سال بعد برگزار می‌شد نیز بیانگر آن است که دولت آذربایجان می‌خواهد توان کشور آذربایجان کاملا بر جنگ متمرکز باشدو نه انتخابات.

پاسخ رژیم صهیونیستی به متن حماس در مورد توافق آتش بس

اخبار موثق از جلسات مشترک سران امنیت خارجی رژیم صهیونیستی، ترکیه، آمریکا و دولت آذربایجان درباره ایران نیز شاهدی دیگر بر این مدعاست.

اما تجربه موفق جریانات مقاومت در سرتاسر منطقه نشان می‌دهد که بهترین راه مواجهه با این فعال کردن هسته‌های بومی مقاومت در آذربایجان است.

جریان حسینیون‌ که در نبرد سوریه از خود رشادت به خرج داده و تجربه خوبی در نبرد با داعش دارد می‌تواند و مورد تحسین و حمایت شهید سلیمانی قرار گرفتند سد محکم در برابر زیاده‌خواهی دولت آذربایجان و حامیان صهیونیستش باشد.

پر واضح است که هرگونه کوتاهی در تقویت جریان مقاومت در منطقه قفقاز آثار و تبعات سهمناکی برای محور مقاومت به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.