کد خبر : 101369
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1403 - 10:52

ناشران از کاغذ باکیفیت ایرانی استقبال می‌کنند

ناشران از کاغذ باکیفیت ایرانی استقبال می‌کنند
مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی گفت: تامین و کیفیت کاغذ برای ناشران اهمیت دارد؛ چراکه این کاغذ می‌خواهد سال‌ها در اختیار مردم باشد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی صابری، مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر خودکفایی در زمینه کاغذ، آیا شما از کاغذ ایرانی استفاده کردید؟ گفت: بله، در بعضی از کتاب‌ها از کاغذ ایرانی استفاده کردیم. قطعاً استفاده از تولیدات داخل جزو سیاست‌های اصلی انتشارات انقلاب اسلامی است. از سویی، تامین کاغذ به اندازه مورد نیاز و کیفیت آن برای ناشران اهمیت دارد؛ چراکه آن کاغذ می‌خواهد سال‌ها در اختیار مردم باشد، باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام صابری ادامه داد: امسال انتشارات انقلاب اسلامی با حدود ۲۰۷ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرد، که ۴۰ عنوان آن در طول نمایشگاه کتاب سال گذشته تا نمایشگاه امسال برای اولین‌بار منتشر شده است. ۱۴ عنوان کتاب هم برای اولین‌بار در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر نمایشگاه کتاب بتواند در استان‌های مختلف کشور برگزار شود، تا افراد بیشتری به کتاب دسترسی یابند، توضیح داد: در سال‌های اخیر، یکی از نقاط قوت نمایشگاه کتاب برگزاری نمایشگاه مجازی همزمان با نمایشگاه حضوری کتاب است. نمایشگاه مجازی کتاب تا حدودی بستر عدالت فرهنگی را ایجاد کرد، تا کسانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، از طریق مجازی خرید کنند. تازه‌های نشر هم با سرعت بیشتری در نمایشگاه مجازی کتاب بارگذاری شود، تا مردم بتوانند در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب از کتاب‌ها استفاده کنند.

از شکسته شدن رکورد فروش تا برپایی ۴۴ نشست فرهنگی در نمایشگاه کتاب

برچسب ها :کاغذ ، ناشران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.