کد خبر : 76362
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:11

مشارکت حدود ۴۱ درصد خواهد بود

مشارکت حدود ۴۱ درصد خواهد بود
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به منظور بررسی مشارکت سـیاسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در تاریخ 7 تا 8 اسفندماه 1402 سومین نظرسنجی در مقیاس ملی را اجرا کرده‌ است.

به گزارش اطلاع با ما ، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به منظور بررسی مشارکت سـیاسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در تاریخ 7 تا 8 اسفندماه 1402 سومین نظرسنجی در مقیاس ملی را اجرا کرده‌ است.

در این نظرسنجی از تمایل مردم به مشارکت در انتخابات از افراد پرسیده‌ شده است؛ «شما برای شرکت در انتخابات مجلس که ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد چه تصمیمی گرفته‌اید؟»  38.5 درصد مردم ایران، گفته‌اند قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند. 7.6 درصد به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند. 16 درصد گفته‌اند هنوز هیچ تصمیمی ‌برای شرکت در انتخابات نگرفته اند. 32.6 درصد بیان کرده‌اند به هیچ وجه در این انتخابات شرکت نمی‌کنند. 5.4 درصد گفته‌‌اند احتمال کمی ‌دارد در این انتخابات شرکت کنند. نسبت کسانی که گفته¬اند قطعا در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند از  27.9 درصد در موج اول (اوایل آبان ماه) به 38.5 درصد در موج سوم (۸ اسفند) رسیده است.

داده‌های آنلاین درباره میزان مشارکت در انتخابات چه می‌گویند؟

 

برچسب ها :انتخابات ، مشارکت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.