کد خبر : 82593
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 12:50

عراق حمله تروریستی مسکو را محکوم کرد

عراق حمله تروریستی مسکو را محکوم کرد

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایرنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که بغداد به شدت حمله تروریستی به غیرنظامیان در حومه مسکو را محکوم می‌کند. وزارت خارجه عراق در ادامه همدردی خود را با دولت و ملت روسیه و خانواده‌ها و بستگان قربانیان این حمله اعلام و برای همه مجروحان

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایرنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که بغداد به شدت حمله تروریستی به غیرنظامیان در حومه مسکو را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه عراق در ادامه همدردی خود را با دولت و ملت روسیه و خانواده‌ها و بستگان قربانیان این حمله اعلام و برای همه مجروحان شفای عاجل آرزو کرده است.

بغداد بار دیگر بر موضع قاطع خود در مورد لزوم مسئولیت پذیری جامعه بین المللی برای مقابله با تروریسم و نیز رد جنایات خشونت آمیز در همه اشکال آن تاکید کرده است.

واشنگتن دست داشتن «داعش خراسان» در حمله مسکو را تایید کرد؛ روسیه: هنوز زود است

به گزارش ایرنا، سازمان امنیت فدرال روسیه (اف اس بی) با تائید اینکه در پی حمله تروریستی در مجتمع کروکوس در نزدیکی مسکو تاکنون ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۴۰ نفر زخمی شده‌اند، افزود: سرویس‌های ویژه عملیات، جستجوی عملیاتی را در مورد حادثه تروریستی در سالن کنسرت کروکوس انجام می‌دهند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به مسکو که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته را برعهده گرفته است.

برچسب ها :عراق ، مسکو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.