کد خبر : 75204
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 13:10

سقوط ایر فورس وان: مبارزه برای نجات رئیس جمهور

سقوط ایر فورس وان: مبارزه برای نجات رئیس جمهور
در یک رویداد هیجان‌انگیز و پرتنش، مامور سرویس مخفی سوار بر هواپیمای ویژه رئیس جمهور در برابر تروریست‌ها قرار می‌گیرد. در این مبارزه جذاب، همه شجاعت و مهارت‌های او به چالش کشیده می‌شود تا در نبردی که می‌تواند تاریخ را تغییر دهد، پیروز شود.

به گزارش اطلاع با ما  در یک رویداد هیجان‌انگیز و پرتنش، مامور سرویس مخفی سوار بر هواپیمای ویژه رئیس جمهور در برابر تروریست‌ها قرار می‌گیرد. در این مبارزه جذاب، همه شجاعت و مهارت‌های او به چالش کشیده می‌شود تا در نبردی که می‌تواند تاریخ را تغییر دهد، پیروز شود.

Air Force One Down یا سقوط ایر فورس وان یکی از فیلم‌های هیجان‌انگیز و اکشن سال ۲۰۲۴ است. فیلم Air Force One Down به کارگردانی جیمز بامفورد ساخته شده است. این فیلم، با بازیگران برجسته‌ای همچون کاترین مک نامارا و ایان بوهن، به تصویر کشیدن رویدادهای پر هیجانی پرداخته است که در محور آن، نبرد یک مامور سرویس مخفی برای نجات رئیس جمهور آمریکا در مقابل تروریست‌ها قرار دارد.

آشوب در بهشت (Mayhem) 2023: هیجان و اکشن در دنیای تیراندازی و مبارزه

فیلم ربایش هواپیمای رییس جمهور به کارگردانی جیمز بمفورد در سال 2024 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم کاترین مک نامارا، ایان بوهن، آنتونی مایکل هال، داشا پولانکو و راده سربزیجا به هنرمندی پرداخته‌اند.

با کارگردانی جیمز بمفورد، فیلم “سقوط ایر فورس وان”، به بازیگری کاترین مک نامارا و ایان بوهن، یک داستان هیجان‌انگیز از مبارزه و تلاش برای نجات است. این فیلم، با تصاویر و جلوه‌های ویژه‌ای که به آن اضافه شده، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای دوستداران ژانر اکشن و هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد.

برچسب ها :اکشن ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.