کد خبر : 42258
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 11:39

فصاحت اعلام کرد

سازمان میادین به دنبال رفع تنش‌ها در بازار

سازمان میادین به دنبال رفع تنش‌ها در بازار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران وعده داد: مشکل عرضه گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار به زودی رفع شود.

­به گزارش اطلاع با ما به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: به علت تغییر فصل در حوزه تامین گوجه فرنگی با مشکلاتی مواجه شده ایم و با همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر تهران، مشکلات قانونی درباره حضور سازمان میادین درعرضه گوجه فرنگی به بازار در مواقع ضروری رفع شد.

ایوب فصاحت افزود: از دو یا سه ماه آینده با نهایی و قانونی شدن اساس نامه جدید و با برنامه‌ریزی‌ها از ایجاد تنش در بازار پیشگیری می‌شود.

شرط بازگشت بازار سرمایه به روال عادی؛ ناترازی بانک‌ها باید رفع شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین گفت: سیب زمینی و پیاز هم به قیمت ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار عرضه می‌شود که البته کشاورزان در این باره اذعان می‌کنند متضرر شده اند و باید مجموعه مربوطه این مشکلات را پیگیری کند.

ایوب فصاحت افزود: طبق آمار بانک مرکزی، میوه در میادین میوه و تره بار ۴۷ درصد زیر قیمت میانگین شهر، انواع سبزی ۳۳ درصد، گوشت گوساله ۱۷ درصد، گوشت گوسفند ۴۷ درصد، تخم مرغ ۱۰ درصد، گوشت مرغ ۱۵ درصد که با توجه به افزایش قیمت‌های اخیر این درصد اختلاف به ۲۰ تا ۲۵ درصد نیز رسیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: شقه گوسفندی ۲۷۰ تا ۲۹۰ هزار تومان و ران گوسفندی ۳۲۰ هزار تومان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار عرضه می‌شود.

ایوب فصاحت افزود: گوشت گوساله با کیفیت داخلی با قیمت تعادلی و ۱۷ درصد زیر قیمت در میادین و بازار‌ها عرضه می‌شود و گوشت گوسفند وارداتی با کیفیت در میادین وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.