کد خبر : 42765
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 12:06

رهبر انقلاب: طوفان الاقصی ادامه پیدا کند جدول سیاستهای آمریکا در منطقه را محو خواهد کرد

رهبر انقلاب: طوفان الاقصی ادامه پیدا کند جدول سیاستهای آمریکا در منطقه را محو خواهد کرد
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار بسیجیان تاکید کردند: حادثه تاریخ ساز طوفان الاقصی به معنای واقعی کلمه توانست جدول سیاستهای آمریکا در این منطقه را برهم بریزد و انشالله این طوفان ادامه پیداکند جدول را محو خواهد کرد.

به گزارش اطلاع با ما، به مناسبت هفته بسیج صبح امروز، هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به تحولات غزه تاکید کردند: حادثه تاریخ ساز طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما آمریکا زدایی است.

ایشان فرمودند: این حادثه تاریخ ساز به معنای واقعی کلمه توانست جدول سیاستهای آمریکا در این منطقه را برهم بریزد و انشالله این طوفان ادامه پیداکند جدول را محو خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای ادامه دادند: حرکت وحشیانه و بی‌رحمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، نه فقط آبروی خود رژیم که آبروی آمریکا را هم برد. آبروی کشورهای معروف اروپایی را هم برد، بلکه آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.

رهبر انقلاب: حماس در طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را ضربه فنی کرد

ایشان تصریح کردند: فرهنگ و تمدن غرب، همان تمدنی است که وقتی با بمب فسفری پنج هزار کودک را شهید می‌کند، رژیم فلان کشور غربی می‌گوید اسراییل دارد از خودش دفاع می‌کند. این دفاع از خود است؟ فرهنگ غرب این است. در این قضیه فرهنگ غرب بی‌آبرو شد.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان اظهار داشتند: بسیج یادگار گرانبهای امام برای کشور است. امام آفریننده‌ی بسیج و پدر بسیج است. در عین حال خود آن بزرگوار می‌گوید که من افتخار می‌کنم که یک بسیجی‌ام. شأن بسیج این است. خب، از فرمایشات امام چند نکته را در باب بسیج من عرض می کنم. نکته‌ی اول این است که منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثر[ی] کشور در مقابل تهدیدها و خطرهاست.

فرمانده معظم کل قوا افزودند: بسیج برای حداکثرسازی امکان مقاومت کشور است در مقابل هر خطری، در مقابل هر تهدیدی. این منطق در ایجاد بسیج عامل اصلی بود. امروز هم همین منطق وجود دارد و این منطق به‌روز است. امروز هم وجود بسیج لازم است با تفصیلی که حالا وجود دارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: در این چهل و چند سال کارنامه‌ی بسیج هم تأیید میکند درست بودن این هدفگیری را. نشان میدهد دقیق‌بودن این دوراندیشی و روشن‌بینی امام را. در یک مواقعی در این کشور پیش آمد عزیزان من که حضور بسیج برای کشور سرنوشت‌ساز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.