کد خبر : 39245
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 22:02

راه‌اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی در بانک صادرات

راه‌اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی در بانک صادرات
یاسر مرادی، عضو هیات مدیره بانک صادرات، اعلام کرد که با راه‌اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست)، افراد می‌توانند دارایی‌های خود را به صورت الکترونیکی به وثیقه بگذارند.

به گزارش اطلاع با ما یاسر مرادی، عضو هیات مدیره بانک صادرات، اعلام کرد که با راه‌اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست)، افراد می‌توانند دارایی‌های خود را به صورت الکترونیکی به وثیقه بگذارند. این سامانه امکان وثیقه گذاری انواع دارایی‌ها از سهام بورسی تا سپرده‌های بانکی را فراهم می‌کند.

مرادی تأکید کرد که با راه‌اندازی این سامانه، افراد می‌توانند بدون نیاز به حضور در بانک، دارایی‌های خود را وثیقه گذاری کنند و در صورت عدم پرداخت تسهیلات یا بدهی‌ها، بانک به نقد کردن وثایق اقدام می‌کند. این اقدام از امکان زندان رفتن با وثیقه گذاری الکترونیکی جلوگیری خواهد کرد.

همچنین او اعلام کرد که سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) به تمام بانک‌ها و نهادهای فروش اعتباری در اختیار قرار گرفته و به هیچ وجه مختص بانک صادرات نیست. این سامانه به افراد این امکان را می‌دهد که دارایی‌های خود را به سادگی و الکترونیکی وثیقه گذاری کنند.

پذیرش وثایق جدید بانکی از امروز

همچنین اظهارات مرادی نشان می‌دهد که سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) در جهت تسهیلات و فرآیند قضایی نیز کارایی خواهد داشت و افراد می‌توانند در صورت صدور قرار وثیقه، از زندانی شدن با وثیقه گذاری الکترونیکی جلوگیری کنند.

برچسب ها :بانک صادرات ، دارایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.