کد خبر : 79143
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 16:04

دستان حسن نصرالله چه می‌گوید و راز قدرت او چیست؟

دستان حسن نصرالله چه می‌گوید و راز قدرت او چیست؟
 روزنامه رژیم صهیونیستی نتایج کف بینی دست سیدحسن را منتشر کرده.. از جمله مواردی که نوشتن اینکه دستان حسن نصرالله چه می‌گوید و راز قدرت او چیست؟

به گزارش اطلاع با ما  روزنامه رژیم صهیونیستی نتایج کف بینی دست سیدحسن را منتشر کرده.. از جمله مواردی که نوشتن اینکه دستان حسن نصرالله چه می‌گوید و راز قدرت او چیست؟

حسن نصرالله، یکی از دشمنان سرسخت رژیم صهیونیستی، ۶۳ ساله، رهبر حزب‌الله، یکی از چالش برانگیزترین سازمان‌ها در مرزهای شمالی ماست. پس راز قدرت او چیست و چه نقاط ضعفی دارد؟

کف دست او رازهای مهمی در مورد شخصیت او فاش می‌کند،خط پهن قلب او که به خطی که مستقیماً زیر انگشت اشاره ادامه دارد و خطی که در یک منحنی رو به بالا ادامه می‌یابد، نشان می‌دهد که او فردی احساساتی است، به افراد اطراف خود اهمیت می‌دهد و می‌داند که چگونه به نزدیکان خود علاقه مند باشد و علاقه نشان دهد. دستان نرم او نشان می‌دهد که او می‌داند چگونه گوش کند، حتی اگر در نهایت او تصمیم گیرنده باشد. و این در واقع راز جادو و راز بقای اوست.

سید حسن نصرالله: هدف همه محور مقاومت تحمیل شکست بر رژیم صهیونیستی در این نبرد است

توانایی او در برقراری ارتباط، گوش دادن و تصمیم گیری‌هایی که محیط نزدیک را خوشحال می‌کند. او اهمیت می‌دهد که مردم در خانه‌اش درباره او چه فکر می‌کنند.
در کنار توانایی اجتماعی و انرژی بالایی که در دست او ابراز می‌شود، کنترل را دوست دارد و دوست ندارد ارزش خود را جمع کند یا از دست بدهد. دست او‌ نشان دهنده این است که او دارای لجاجت و عدم تمایل او به سازش می‌شود.

نکته :قابل توجه کسانی که هر وقت از اتاق فکر رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب و بشریت صحبت میشه انگ توهم توطئه میزنن!
ببینید دشمن تا کجا رو مدنظر قرار میدن.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.