کد خبر : 16055
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 21:57

در میز اقتصاد مطرح شد:

خودروسازان باید یک هفته ای پاسخ مردم را بدهند

خودروسازان باید یک هفته ای پاسخ مردم را بدهند
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در صورتی که فردی از نحوه خدمات پس از فروش خودرو راضی نبود و شکایت خود را مطرح کرد، خودروسازان یا وارد کننده های خودرو باید در حد فاصل هفت روز پاسخگوی وی باشند.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از واحد مرکزی خبر، آقای حمید محله‌ای همچنین گفت: خودرو‌ها دارای شناسه رهگیری هستند و اگر خودروساز پاسخ ندهند پرونده وی به تعزیرات ارجاع می‌شود و شکایت حقوقی می‌شود.

وی افزود: تاکنون چهارخودروساز پرونده خود را تکمیل کرده اند و در سامانه ثبت شده است.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: عملکرد خدمات دهنده در شبکه خدمات پس از فروش و تعداد شکایات ثبت می شود و اگر واردکننده ده هزار خودرو وارد کند و خدمات پس از فروش نداشته باشد دیگر به آن شرکت وارد کننده اجازه واردات داده نمی‌شود. .محله ای افزود: در یک سال و نیم گذشته ۹۰۰ میلیون شناسه رهگیری از قطعاتی که تولید و عرضه می‌شود داده شده است و همه خودروساز‌ها تشکیل پرونده داده اند.

برچسب ها :خدمات ، خودروسازان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.