کد خبر : 67185
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 22:18

توافق مشترک مجلس و ستادکل به نفع سربازان

توافق مشترک مجلس و ستادکل به نفع سربازان

به گزارش اطلاع با ما  مروری دوباره بر یک توافق مهم و خوشحال‌کننده برای سربازان: عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به توافق ستاد کل نیروهای مسلح با رییس مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد که طبق این توافق میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید. دهنوی اعلام

به گزارش اطلاع با ما  مروری دوباره بر یک توافق مهم و خوشحال‌کننده برای سربازان: عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به توافق ستاد کل نیروهای مسلح با رییس مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد که طبق این توافق میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید.
دهنوی اعلام کرده است که ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌ای جهت تعیین تکلیف مشمولان غایب تدوین و به مجلس ارائه خواهد کرد. مشمولان خدمت سربازی با ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند و بیشتر معاف خواهند شد که این معافیت در جهت حمایت از مشمولان سربازی که تشکیل خانواده داده‌اند، وضع شد.
این تصمیمات در قالب حکم پیشنهادی برای رفع ابهام شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم توسعه، امروز در سامانه قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی بارگذاری شد تا پس از تصویب در صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان، اجرایی شود.

معافیت سربازی یک فرزند از خانواده دارای معلول شدید

برچسب ها :سرباز ، سربازی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.