کد خبر : 94355
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 22:27

تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی

تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
موضوع مرگ نیکا شاکرمی یکی از رویداد‌های سال ۱۴۰۱ بوده که تاکنون بار‌ها دستمایهٔ ارائهٔ روایت‌های ناصحیح و جعلی شده.

به گزارش اطلاع با ما  موضوع مرگ نیکا شاکرمی یکی از رویداد‌های سال ۱۴۰۱ بوده که تاکنون بار‌ها دستمایهٔ ارائهٔ روایت‌های ناصحیح و جعلی شده.

نگاهی به گزارش‌های منتشرشده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیهٔ گزارش‌های جعلی از مرگ نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد؛ همهٔ این گزارش‌ها مدعی استناد به اسناد محرمانه و موثقی هستند که در کنار هم قراردادن آن‌ها تناقض‌های زیادی از ادعا‌های مطرح‌شده نشان می‌دهد.

در پی انتشار گزارش بی‌بی‌سیِ جهانی و طرح ادعا‌های جدید با اسناد جعلی، خبرگزاری میزان یک بار دیگر ضمن مرور گزارش‌های پیشین، برگ‎‌هایی از این پرونده را مجدد مورد بررسی قرار داده و این بار اسناد جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرده.

این اسناد شامل عکس‌هایی از محل پیداشدن جسد و اطلاعاتی از روند تشکیل پرونده است که پیش‌تر به‌دلیل حفظ حریم خصوصی متوفی و خانواده‌اش منتشر نشده بود، اما با طرح ادعا‌های جدید که متاسفانه ردپای برخی اعضای خانوادهٔ شاکرمی نیز در آن‌ها مشاهده می‌شود، اسناد معتبر موجود در پرونده منتشر شده و انتظار می‌رود چنانچه افرادی ادعایی مغایر با اسناد منتشرشده در این گزارش دارند، با سند و مدرک معتبر آن‌ها را مطرح کند.

بی بی سی و نیکا

برچسب ها :مرگ ، نیکا شاکرمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.