کد خبر : 96581
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 22:36

براندازی شکست خورد، ویرانی می‌خواهند: تحلیلی از روند تباهی و پرخاشگری در مسابقه رودست زدن در مجازی

براندازی شکست خورد، ویرانی می‌خواهند: تحلیلی از روند تباهی و پرخاشگری در مسابقه رودست زدن در مجازی
ما بیش از براندازی با نوعی تباهی پیشرفته طرفیم، ماجراجوهای ناامیدی که چون مطمئن هستند به خواسته‌شان نمی‌رسند حداکثرِ پرخاشگری را برای نجس کردن و درهم شکستن آنچه هست به کار می‌بندند بی‌اعتنا به اینکه کین‌توزی خشم‌آلودشان چه پیامدهای هولناکی برای سرزمین و مردم به همراه دارد؛ پیامدِ طبیعی از مسابقه رودست زدن در مجازی.

به گزارش اطلاع با ما، دانشطلب : ما بیش از براندازی با نوعی تباهی پیشرفته طرفیم، ماجراجوهای ناامیدی که چون مطمئن هستند به خواسته‌شان نمی‌رسند حداکثرِ پرخاشگری را برای نجس کردن و درهم شکستن آنچه هست به کار می‌بندند بی‌اعتنا به اینکه کین‌توزی خشم‌آلودشان چه پیامدهای هولناکی برای سرزمین و مردم به همراه دارد؛ پیامدِ طبیعی از مسابقه رودست زدن در مجازی.

با تعمدی آشکار و در همدستی با دشمنان بی‌شمار، ایران را به ورطه نابودی هل می‌دهند تا تنها امتیاز ممکن یعنی سرزنشِ پس از ویرانی (تقصیر آخوندها بود) را به چنگ بیاورند. چون هیچ افقی برای دستاوردی بیشتر ندارند با سماجت به همین احتمالِ ناچیز چسبیده‌اند و شرارت را به دورترین نقطه ذهن می‌رسانند. پندار دیگری در پس و پشت این تباهی نیست.

جنگ، بی‌ثباتی و احتمالِ بومرنگ

در آخر خط‌ هستند و کاری ندارند جز غافلگیر کردن خودشان با پرده‌های تازه از خباثت و سنگدلی. حمایت از اسرائیل و به‌به زدن به قتل نوزادان، ویرانی بیمارستان یا شلیک به امدادگران همه تقلای واماندگی در خط پایان و روزشماری برای قصابی مشابه در ایران، پس از بی‌ثباتی است‌. در غزه هم باوری شیطانی و مشابه (تقصیر حماس بود) جواز‌ِ قتل عام شده.

نظام هر چه دوام بیاورد این جنون بندهای بیشتری می‌گسلد، اینها هیچ نقطه توقفی برای دریدگی و خونخواری نمی‌شناسند. منتظرند هر کس در شرارت ابداعی تازه بیاورد تا بقیه پیروی کنند یا تقلای وقیحانه‌تری به نمایش بگذارند. پادویی برای گروه‌های فشارِ اسرائیل و مزاحمت خیابانی برای معترضان به نسل‌کشی قطعا پایان داستان نخواهد بود، هر روز هارتر می‌شوند.

برچسب ها :ایران ، غزه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.