کد خبر : 101454
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1403 - 13:18

بازدید رییس سازمان حج وزیارت از خدمات تغذیه و اسکان در مکه مکرمه

بازدید رییس سازمان حج وزیارت از خدمات تغذیه و اسکان در مکه مکرمه
در این بازدید که آقای سید عباس حسینی از خدمات طبخ و توزیع غذای زایران‌ در آشپزخانه های ابوسرحد و الافندیه مکه مکرمه بازدید به عمل آمد .

به گزارش اطلاع با ما  در این بازدید که آقای سید عباس حسینی از خدمات طبخ و توزیع غذای زایران‌ در آشپزخانه های ابوسرحد و الافندیه مکه مکرمه بازدید به عمل آمد .
نظارت و بازدید از بخش های مختلف آشپزخانه ها اعم از انبار، سردخانه ، خط برنج ، طبخ غذا ، چگونگی توزیع و …. در این فرایند صورت گرفت و مدیران ایرانی آشپزخانه ها نیز توضیحاتی را در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های تغذیه ای برای زایران بیان کردند .
در این بازدید که آقای غلامرضا رضایی مسئول ستاد مکه مکرمه و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال رییس سازمان را همراهی می کردند، روند تهیه مواد اولیه، چگونگی طبخ غذا و موضوع ارسال غذا به هتل ها از نزدیک مورا بررسی قرار گرفت.
فرایند طبخ و توزیع غذای زایران‌ ایرانی تحت نظارت آشپزها و کادر ایرانی با دستگاههای مکانیزه و متناسب با ذائقه زایران کشورمان انجام می‌گیرد .
همچنین مسئولان حج وزیارت کشورمان با حضور در هتل ورقان مکه بر نحوه خدمات رسانی به زایران در حوزه تغذیه و اسکان نظارت کرده و به تمامی دست اندرکاران خداقوت گفتند .

فروش ارز حجاج آغاز شد+شرایط

برچسب ها :حج و زیارت ، مکه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.