کد خبر : 88653
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 21:59

ایران درحال دیکته کردن هراس در اسرائیل است

ایران درحال دیکته کردن هراس در اسرائیل است

به گزارش اطلاع با ما  روزنامه صهیونیستی معاریو:قوی‌ترین سلاح موجود در زرادخانه ایران، ایجاد بلاتکلیفی و اضطراب در بین مردم اسرائیل است. سوال این است: چگونه به نقطه‌ای رسیدیم که آنها توانستند اینگونه بر ما تأثیر بگذارند؟ تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی در اسرائیل نشان می‌دهد که ترس از واکنش ایرانیان بر گفتمان حاکم است و

به گزارش اطلاع با ما  روزنامه صهیونیستی معاریو:قوی‌ترین سلاح موجود در زرادخانه ایران، ایجاد بلاتکلیفی و اضطراب در بین مردم اسرائیل است. سوال این است: چگونه به نقطه‌ای رسیدیم که آنها توانستند اینگونه بر ما تأثیر بگذارند؟

تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی در اسرائیل نشان می‌دهد که ترس از واکنش ایرانیان بر گفتمان حاکم است و بارزترین آن احساس ترس است.

حضور کمتر مردم در فضاهای عمومی، در تفریحات، پارک‌ها نیز مشاهده می‌شود. در واقع ایرانی‌ها قبلاً پیروز شده‌اند. با تجزیه و تحلیل اثربخشی تهدید خود، آنها قبلاً به آنچه می خواستند رسیده‌اند.

آنها گفتمان را کنترل می‌کنند، موفق می‌شوند الگوهای رفتاری ما را تغییر دهند، بحث را در شبکه‌ها ایجاد می‌کنند. از نظر عملکرد – آنها کار خود را انجام دادند.

واکنش تل‌آویو به توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی از سوی ایران

سوال اینجاست که چگونه توانسته‌اند اینگونه بر ما تاثیر بگذارند؟ اگر لحظه‌ای شرایط را تحلیل کنیم، ایرانی‌ها کاری که ما نمی‌دانستیم انجام نمی‌دهند.

ما قبلاً همه چیز را کم و بیش تجربه کرده‌ایم، موشک به شمال و مرکز، موشک ضد تانک، پهپاد، پهپاد، جنگ چریکی. ما در موقعیتی هستیم که هیچ چیز واقعاً نمی‌تواند ما را غافلگیر کند، پس چه چیز جدیدی در حال حاضر وجود دارد؟

عامل جدید این است که تهدید مستقیماً از سوی ایران می‌آید، این واقعیت که ایران در شرف حمله است، سطح بالایی از عدم اطمینان را برای ما ایجاد می‌کند. و این سخت‌ترین کار برای ماست.

بلاتکلیفی از آنجا ناشی می‌شود که ما هنوز با چنین وضعیتی مواجه نشده‌ایم که ایران ادعا کند در ۴۸ ساعت آینده به ما حمله خواهد کرد. در واقع ایران عاقلانه عمل می‌کند و ما را در تعلیق نگه می‌دارد.

ایران از یک دستکاری روانی موفق استفاده می‌کند، به این معنی که این کشور است که قوانین بازی را دیکته می‌کند، درحالی که در اینجا ما کل اسرائیل را در وحشت داریم و درگیر سناریوسازی هستیم. /کیهان‌آنلاین

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.