کد خبر : 74364
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 13:44

انتخابات یعنی به پای قضیه ایستادن…

انتخابات یعنی به پای قضیه ایستادن…

به گزارش اطلاع با ما  محمد صالح مشفقی پور: فرمایش رهبری:«دنیا امروز دنیای بدی است؛ دنیا، دنیای فاسدی است، دنیای گرسنگی است، دنیای تبعیض است، دنیای بی‌عدالتی است، دنیای زورگوییِ کسی مثل ترامپ است، دنیای حاکمیّت بی ‌قید و شرط سرمایه است؛ دنیا این است … یعنی دنیای سلطه است؛ دنیا تقسیم شده به سلطه‌گر

به گزارش اطلاع با ما  محمد صالح مشفقی پور: فرمایش رهبری:«دنیا امروز دنیای بدی است؛ دنیا، دنیای فاسدی است، دنیای گرسنگی است، دنیای تبعیض است، دنیای بی‌عدالتی است، دنیای زورگوییِ کسی مثل ترامپ است، دنیای حاکمیّت بی ‌قید و شرط سرمایه است؛ دنیا این است … یعنی دنیای سلطه است؛ دنیا تقسیم شده به سلطه‌گر و سلطه‌پذیر.

در مقابل این دنیای بد و فاسد، یک نظامی سر بلند کرده و آن نظام جمهوری اسلامی است، آن انقلاب اسلامی است …

خب بله، گاهی اوقات تخلّف میشود؛ در زمان پیغمبر هم گاهی اوقات میشد که کارهای خلافی انجام میگرفت، در زمان امیرالمؤمنین هم همین جور. یک اشکالاتی وجود دارد، یک انحرافهایی وجود دارد؛ در این تردیدی نیست، امّا این به کلّیّت نظام به هیچ وجه صدمه نمیزند.

این نظام یک نظام معترض است؛ معترض به این ساخت قدرت در دنیا؛ یعنی به بی‌عدالتی معترض است، به ظلم معترض است، به فقر و گرسنگی معترض است.

تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

ممکن است در کار‌ها‌یی که میخواهد انجام بدهد، در این راهی که در پیش گرفته، یک جاهایی را بد تشخیص بدهد، یک جاهایی را بد عمل کند؛ اینها هست، در این تردیدی نیست، امّا این آن هویّت و ساخت اصلی را از بین نمیبرد.» (۹۶/۱۰/۲۸)

پ.ن: به کوری چشم دشمنان دین و ملت، به پای «تنها نظام‌ شیعی دنیا  می ایستم و رأی خواهم داد.

من رأی خواهم داد

برچسب ها :انتخابات ، رای

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.