کد خبر : 101907
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 14:03

افزایش ۲۵ درصدی تولید و فروش فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه

افزایش ۲۵ درصدی تولید و فروش فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه
بررسی گزارش‌ فعالیت ماهانه شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه نشان می‌دهد تناژ تولید و فروش این شرکت نسبت به فروردین، حدود 25 درصد افزایش یافته است. اما مقایسه این ارقام با اردیبهشت سال گذشته، افزایش چندانی را مخابره نمی‌کند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تجارت نیوز، گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه منتشر و روشن شد که تناژ تولید و فروش فولاژ در این ماه نسبت به فروردین افزایش پیدا کرده است؛ به طوری که حجم تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت به 51 هزار و 402 تن رسید که نسبت به تولید 41 هزار و 48 تنی شرکت در فروردین، بالغ بر 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

مقایسه حجم تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت امسال با مدت مشابه سال گذشته، رشد تنها یک درصدی این شاخص را نشان می‌دهد. افزایش اندک تولید فولاژ طی اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، می‌تواند ناشی از کاهش حجم تولید شرکت‌ها در فروردین‌ماه به دلیل تعطیلات پیاپی در سال جاری باشد.

حجم فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران کاهش یافت

همان‌طور که گفته شد، حجم تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت امسال نسبت به فروردین‌ماه و اردیبهشت سال گذشته افزایش پیدا کرده است. اما رشد تولید شرکت نسبت به اردیبهشت 1402 رقم چندانی نداشته است. این موضوع سبب شد مقدار فروش شرکت در اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود دو درصد کاهش پیدا کند.

افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴

چنان‌که حجم فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در این ماه از 43 هزار تن در اردیبهشت 1402 به 42 هزار تن رسیده است. در طرف دیگر اما باید گفت این رقم نسبت به فروردین‌ماه 26 درصد افزایش یافته است.

درآمد ماهانه شرکت فولاد آلیاژی ایران رشد کرد

با وجود اینکه حجم فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده، اما افزایش نرخ فروش محصولات این شرکت طی یک سال اخیر سبب شد درآمد فولاژ صعودی شود.

به طوری که مبلغ فروش ماهانه شرکت فولاد آلیاژی ایران از هزار و 451 میلیارد تومان در اردیبهشت 1402 با رشد 11 درصدی به هزار و 618 میلیارد تومان رسیده است. همچنین باید گفت رقم فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین 1403 حدود 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.