به گزارش اطلاع با ما به نقل از پارسینه، روزنامه قدس نوشت: تأیید این ادعا از سوی اسنپفود نشان میدهد متأسفانه شرکتها درزمینه امنیت اطلاعات کاربران خود سهلانگاری میکنند؛ واقعیتی که سابقه دارد. سال گذشته نیز با هک تپسی، اطلاعات کاربران لو رفت و این موضوع با وعده بررسی آن به سکوت گذشت.
مدیرعامل اسنپ: هیچ اطلاعات بانکی لو نرفت
حالا به نظر میرسد از امروز کلاهبرداران تلفنی، ایمیلی و اینترنتی بیشتر از پیش فعال شوند. شاید بتوان اطلاعات ۲۰میلیون کاربر با جزئیات مختلف هک شده را به نوعی هدیه کریسمس و سال نو میلادی به آنها دانست. پس با اطلاعرسانی به مردم، باید تذکر داد بیشتر از همیشه مراقب کلاهبرداران تلفنی و ایمیلی باشند. آنها اینبار با اطلاعات دقیقتری سراغ همه خواهند رفت.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ