کد خبر : 96116
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:24

رئیسی: برخی‌ها به دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند

رئیسی: برخی‌ها به دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند
رئیس جمهور گفت: برخی به دنبال القای این بودند که به مردم القا کنند که باید سایه جنگ را از سر کشور دور کنیم و به دنبال معامله بر موشک‌هایمان بودند، و برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تسنیم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در اجتماع مردم قم در حرم حضرت معصومه از قم به مرکز نشر معارف اسلامی، جایگاه علم،  بصیرت‌آفرینی و مرکزیت حامی انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: قم به عنوان مرکز نشر معارف اسلامی به عنوان جایگاه علم و جایگاه بصیرت آفرینی که مبدأ انقلاب شکوهمند اسلامی بود و همواره حامی آن است؛ دولت این افتخار را دارد که وظیفه خود را بر اساس موازین اسلامی دنبال کند و به دنبال ارزش هایی باشد که قم آن ارزش ها را دنبال می کند و رهبر فرزانه انقلاب بارها بر آن ارزش ها تأکید داشته اند.

وی با بیان اینکه گفتیم دولت باید اقداماتش مستند به سند گام دوم انقلاب اسلامی باشد؛ گفتمان دولت، گفتمان امام و رهبری است تلاش دولت آن است آنچه از منویات امام و رهبری تا کنون مردم شنیده اند عمل کند و خود را موظف می داند به عنوان سرباز این میدان، آنچه را برها بر آن تأکید شده، عمل کند، افزود: آنچه به عنوان شعار یاد می شود، گفتمان نیست؛ گفتمان باید در جان و دل مردم جای بگیرد آنچنانی که نظرات امام و گفتمان رهبری بر دل جای گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشک‌باران کردیم

وی با بیان اینکه مردم ایران با امید زندگی می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان هیچگاه از توطئه‌های خود علیه ملت ایران کم نکرده‌اند و با تحریم، ترور و اغتشاش تلاش کردند تا مردم را از مسیر انقلاب دور کنند اما موفق نشدند.

رئیس جمهور با بیان اینکه به عنوان سرباز و خدمتگزار مردم در تلاشیم تا به وظیه خود به درستی عمل کنم، افزود: از همان ابتدای شروع دولت به من میگفتند مگر میشود با این همه مشکل و دشمنی کار کرد، اما گفتم نگاهدولت سیزدهم به مسیری است که امام مشخص کردند و آن هم می توانیم است.

رئیسی با بیان اینکه تولید قدرت را مردم  و شهدا انجام دادند، گفت: هیچ کاری در کشور نباید معطل بماند و ناامیدی و خستگی ممنوع و باید با یک دنیا امید‌ حرکت کرد تا به قله برسیم و آنچه دشمن دنبال می‌کند ایجاد یاس و ناامیدی است.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال القای این بودند که به مردم القا کنند که باید سایه جنگ را از سر کشور دور کنیم و به دنبال معامله بر موشک‌هایمان بودند، و برجام‌های 2 و 3 را دنبال می‌کردند، گفت: اما رهبری با بصیرت این اجازه را ندادند و در دولت با دیپلماسی اقتدار پیش رفتیم نه دیپلماسی التماسی.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.