کد خبر : 94663
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 12:01

آقای علیزاده ! دنیا دارد از حباب اینستاگرام و توییتر آزاد می‌شود….

آقای علیزاده ! دنیا دارد از حباب اینستاگرام و توییتر آزاد می‌شود….
جهان دارد از حباب اینستاگرام و توییتر خارج می‌شود. همه دنیا اینستاگرام و توییتر و تلگرام نیست . شما هم از این حباب بیرون بیایید و دنیای جدید را با ما ایتاسواران بسازید و ببینید..‌.

به گزارش اطلاع با ما ضمن همه ارادتی که به جناب آقای علیزاده داریم و برخی مباحث ایشان را تایید می‌کنیم اما در حوزه فرهنگ نقد جدی به مواضع وی داریم .

دنیای ایتا سواران کوچک نیست بلکه اتفاقا الان در حال جهانی شدن هست . این ویدئوی علیزاده برای زمانی هست که موج خیزش جنبش های دانشجویی در آمریکا علیه اسرائیل شروع شده و علیزاده نگران آن است که برخورد با بی‌حجابی در ایران تیتر اول رسانه های جهان بشود و مقصر آن را هم مطالبه گری مدیران کانال های ایتا می‌داند. حالا دو هفته از شروع برخورد با بیحجابی گذشته و تیتر اول رسانه های دنیا خیزش های دانشجویی در غرب علیه اسرائیل است و توییتر بازها و بی بی سی ها و اینستاگرام سوارها نتوانسته اند حواس دنیا را از جنایات اسرائیل پرت کنند.

نقدی بر تحلیل آقای علی علیزاده درباره گشت ارشاد

آقای علیزاده میدانی چرا؟

چون جهان دارد از حباب اینستاگرام و توییتر خارج می‌شود. همه دنیا اینستاگرام و توییتر و تلگرام نیست . شما هم از این حباب بیرون بیایید و دنیای جدید را با ما ایتاسواران بسازید و ببینید..‌.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.