به گزارش اطلاع با ما به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار علی اکبر جاویدان افزود: محموله سوخت قاچاق در رصد اطلاعاتی با همکاری انتظامی و دریابانی استان کشف شد.
سردار جاویدان افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این گازوییلهای قاچاق را با مشکهای ماری به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل کنند. وی گفت: در این عملیات بیش از ۱۰۰ هزار متر لوله انتقال سوخت که بطور ماهرانهای زیر زمین مخفی شده بود کشف شد. سردار جاویدان افزود: همچنین بیش از سیصد مخزن کوچک و بزرگ از قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: گازوئیلهای قاچاق بوسیله هفت تانکر به شرکت پخش فرآوردههای نفتی هرمزگان منتقل شد.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ