کد خبر : 4290
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
سردار علی اکبر جاویدان افزود: محموله سوخت قاچاق در رصد اطلاعاتی با همکاری انتظامی و دریابانی استان کشف شد.

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش اطلاع با ما به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار علی اکبر جاویدان افزود: محموله سوخت قاچاق در رصد اطلاعاتی با همکاری انتظامی و دریابانی استان کشف شد.

سوخت قاچاق

سردار جاویدان افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این گازوییل‌های قاچاق را با مشک‌های ماری به کشور‌های حاشیه خلیج فارس منتقل کنند.
وی گفت: در این عملیات بیش از ۱۰۰ هزار متر لوله انتقال سوخت که بطور ماهرانه‌ای زیر زمین مخفی شده بود کشف شد.
سردار جاویدان افزود: همچنین بیش از سیصد مخزن کوچک و بزرگ از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: گازوئیل‌های قاچاق بوسیله هفت تانکر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان منتقل شد.

وی گفت: در این عملیات ۱۰ نفر قاچاقچیان سوخت دستگیر شدند.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :سوخت ، قاچاق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.