کد خبر : 64098
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 23:34

پنج شب در رستوران فردی، ماجرای نگهبان شب در مقابل عروسک‌های زنده!

پنج شب در رستوران فردی، ماجرای نگهبان شب در مقابل عروسک‌های زنده!
فیلم "پنج شب در رستوران فردی" داستان نگهبان شب مشکل‌دار در رستورانی ترسناک را روایت می‌کند.

به گزارش اطلاع با ما  فیلم “پنج شب در رستوران فردی” داستان نگهبان شب مشکل‌دار در رستورانی ترسناک را روایت می‌کند. در اولین شب کاری، او متوجه می‌شود که مسئولیت گذراندن شیفت شب در آنجا چندان آسان نخواهد بود. با روی کار آمدن بازیگران همچون جاش هچرسون و لوکاس گرانت، فیلم از دنیای ترس و تعقیب پر از راز و رمزها به تصویر می‌کشد.

فیلم بر پایه مجموعه بازی‌های ویدئویی با همین نام ساخته شده و با کارگردانی اما تامی، در اکتبر 2023 به اکران عمومی درآمد. در این داستان مهیج، نگهبان شب با واقعیت‌های ترسناک و ناشناخته مواجه می‌شود.

یک نگهبان امنیتی مشکل دار در یک پیتزا فروشی شروع به کار می کند. در اولین شب کارش، او متوجه می شود که گذر از شیفت شب در آنجا چندان آسان نخواهد بود.

در فیلم پنج شب در رستوران فردی : مایک در یک رستوران شبانه روزی نگهبان شیفت شب است . او متوجه می شود عروسک های بزرگ آنجا ربات نیستند بلکه زنده اند. آیا مایک خواهد توانست پنج شب در این رستوران ترسناک دوام بیاورد یا اینکه نقشه ای شرورانه تر در کار است؟

فیلم پنج شب در رستوران فردی Five Nights at Freddy’s محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Emma Tammi در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم پنج شب در رستوران فردی بازیگرانی چون Josh Hutcherson، Lucas Grant، Mary Stuart Masterson، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

نگاهی به ۳۳ فیلم حاضر در جشنواره فجر چهل و دوم

فیلم “پنج شب در فردی” بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی با نام مشابه اثر اسکات کاتن ساخته شده و به کارگردانی اما تامی در تاریخ 27 اکتبر 2023 ابتدا در سینماهای آمریکا اکران شد. سپس این فیلم توسط سرویس استریم پیکاک Peacock در امریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و دیگر کشورها به صورت آنلاین منتشر شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم ترسناک را راسل بایندر، جیسون بلوم، اسکات کاتن، مارک ماستمن، بئاتریز سکویرا و کریستوفر اچ وارنر به صورت مشترک برعهده داشتند. موسیقی متن این اثر از تایلر بیتس آهنگسازی شده و فیلمبرداری آن توسط لین مونکریف انجام گرفت. پنج شب در فردی ابتدا در آوریل 2015 با همکاری برادران وارنر پیکچرز معرفی شد و در طول سال‌ها با تغییرات مختلف در تولید فیلم، در نهایت در سال 2023 به تماشاچیان عرضه شد.

برچسب ها :رستوران ، عروسک ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.