کد خبر : 90870
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 22:38

ماجراجویی و اکشن با Rebel Moon – Part Two: The Scargiver

ماجراجویی و اکشن با Rebel Moon – Part Two: The Scargiver
در ادامه‌ی اپیک ماجرایی Rebel Moon، جنگجویان بازمانده باز هم برای دفاع از خانه جدید خود در برابر تهدیدات دشمنان متمرکز می‌شوند. این بار، هر یک از جنگجویان با گذشته‌ی خود روبرو شده و انگیزه‌های واقعی خود را برای مقابله با نیروهای دشمن، آشکار می‌کنند.

به گزارش اطلاع با ما، در ادامه‌ی اپیک ماجرایی Rebel Moon، جنگجویان بازمانده باز هم برای دفاع از خانه جدید خود در برابر تهدیدات دشمنان متمرکز می‌شوند. این بار، هر یک از جنگجویان با گذشته‌ی خود روبرو شده و انگیزه‌های واقعی خود را برای مقابله با نیروهای دشمن، آشکار می‌کنند.

Rebel Moon – Part Two: The Scargiver، فیلمی از ژانر اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، هیجان انگیز و علمی تخیلی است که در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی زک اسنایدر منتشر شده است. این فیلم با بودجه‌ای بالغ بر ۸۳ میلیون دلار ساخته شده است و در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ در سینماهای منتخب آمریکا و انگلستان اکران شد.

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین

در این فیلم، بازیگران برجسته‌ای مانند صوفیا بوتله، اد اسکرین، جنا مالون، چارلی هونام و استاز نیر به ایفای نقش پرداخته‌اند. هر کدام از این بازیگران نقشی حیاتی و اساسی در تکامل داستان و تجربه تماشاچیان دارند.

با شرکت در ماجراجویی هیجان انگیز Rebel Moon – Part Two: The Scargiver، شما به دنیایی از اکشن، هیجان و فانتزی خواهید پیوست که توسط استودیوی بزرگ NETFLIX تحت عنوان یکی از بهترین اثرات سال معرفی شده است.

برچسب ها :The Scargiver ، جنگجویان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.