کد خبر : 89401
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 22:09

رسانه های منطقه پس از حمله موشکی 14 آوریل

رسانه های منطقه پس از حمله موشکی 14 آوریل
ایران اماکن اسلامی در اورشلیم را مورد هدف قرار داد و اسرائیل از آن دفاع کرد.

به گزارش اطلاع با ما   پروپاگاندای اسرائیل برای مسلمانان: ایران اماکن اسلامی در اورشلیم را مورد هدف قرار داد و اسرائیل از آن دفاع کرد.

پروپاگاندای اسرائیل برای صهیونیست ها: حمله ناکام بود. 99 درصد موشک های ایران را رهگیری کردیم.

پروپاگاندای پرواسراییلی برای مخاطبین اروپایی و آمریکایی(با هدف تشدید تحریم ها و فشار): ایران یک کشور بدوی و شر مطلق و عامل بی ثباتی در جهان است.

پروپاگاندای جریانات اخوانی(شاخه ضد ایران): ایران و اسرائیل هماهنگ هستند و همه اینها یک توافق و نمایش برای نابودی کشورهای عربی منطقه است.

پروپاگاندای جریانات پان ترک و نئوعثمانی (با استناد به چند ویدئوی فیک) : توان موشکی ایران دروغ بود و دیگر کاری نمی تواند بکند.

پروپاگاندای دولت های مرتجع عرب: تلفیقی از همه موارد بالا و اینکه اسرائیل ماهیتا دشمن نیست و می توان با آن به صلح و همکاری رسید. این ایران است که نمی خواهد صلح در منطقه برقرار شود.

توطئه جدید اسرائیلی ها برای تحریک کشورها علیه ایران

الجزیره(قطر)  و ار تی(روسیه)  متناسب با منافع و سیاست های دولت هایشان برداشت واقعی تری از آنچه رخ داد را ارائه کردند. اینکه معادله برای ایران عوض شده و در 14 آوریل تنها می خواست ضرب شست نشان دهد و از این به بعد هر اقدام اسرائیل را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

واقعیت همان چیزی است که در ناکامی رسانه های برون مرزی ما کارشناس مهمان الجزیره در این ویدئو می گوید:

جمع بندی اینکه 14 آوریل اقتدار نظامی امنیتی ایران را که در یک دهه اخیر در رسانه ها در ذهن مخاطب دچار خدشه شده بود بار دیگر در داخل و خارج از ایران به رخ کشید. و برندملی را چند پله بالا برد. این را از نظرات پست های مرتبط در شبکه های اجتماعی می توان کاملا استنباط کرد و نتایج پیمایش ها در این خصوص آن را بصورت علمی بیان خواهد کرد. البته در انفعال رسانه ای ما طرف های رقیب و متخاصم بیکار نخواهند نشست و برای خنثی سازی آن برنامه ریزی جدی خواهند کرد.

 

برچسب ها :اسرائیل ، حمله موشکی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.