کد خبر : 94390
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 22:39

جوکر جدید با حضور خانم ها و آقایان!

جوکر جدید با حضور خانم ها و آقایان!
فصل دوم رئالیتی‌شو جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی مراحل ضبط را سپری می‌کند. سری جدید جوکر با حضور آقایان و بانوان کمدین برگزار خواهد شد.

به گزارش اطلاع با ما  فصل دوم رئالیتی‌شو جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی مراحل ضبط را سپری می‌کند. سری جدید جوکر با حضور آقایان و بانوان کمدین برگزار خواهد شد.

ضبط این برنامه با حضور آقایان در حال ضبط است و قرار بر این شده تا از برخی بازیکنان منتخب فصل گذشته به عنوان زامبی در فصل دوم جوکر استفاده شود.

احسان علیخانی اجرای فصل جدید جوکر را بر عهده دارد. فصل دوم قرار است خرداد ماه از پلتفرم فیلیمو به نمایش بیایید.

خبر این برنامه بسیار نگران کننده است چون فصل اول این برنامه هم که صرفا حضور مردان بود اصلا فضای مناسبی نداشت و از شوخی های نامناسب و زننده تا رقاصی رو شامل میشد… و حالا جوکری و لودگی زنان… خودش به تنهایی باعث ناراحتی و نگرانی است چه برسه که وقتی مجری مرد هست و احتمال مختلط بودن کل برنامه هم هست یعنی زن و مرد همزمان اجرا کنند…

ولی حتی اگر مختلط نباشه و قسمت های زنان و مردان جدا باشه همون مجری مرد همراه زنان و لودگی و حرکات زنان کافی است برای ضربه فرهنگی دیگری… هر چند که میتونن قدم به قدم پیش برن یعنی از درصد پایین تر شروع کنن و کم کم به این لودگی اضافه بشه تا ذره ذره حساسیت زدایی کنن…

و اگر کاملا مختلط باشه که دیگه فاجعه بدتری است!

برچسب ها :احسان علیخانی ، جوکر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.