کد خبر : 84700
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 17:57

با زامبی های وطنی چه کنیم ؟

با زامبی های وطنی چه کنیم ؟
علیزاده اینجا دارد از زامبی های ایرانی حرف می زند. از انسان هایی پست تر از حیوان، که مرگ کودک فلسطینی برایش مایه سخره است. از کسانی که برای آنها، گروههایی از مردم به واسطه ایدولوژی یا رابطه با جمهوری اسلامی اساسا انسان نیستند.

به گزارش اطلاع با ما علیرضا تنکمان فرد  علیزاده اینجا دارد از زامبی های ایرانی حرف می زند. از انسان هایی پست تر از حیوان، که مرگ کودک فلسطینی برایش مایه سخره است. از کسانی که برای آنها، گروههایی از مردم به واسطه ایدولوژی یا رابطه با جمهوری اسلامی اساسا انسان نیستند.

دارد از وحوشی حرف می زند که ما در یک سال و نیم گذشته آنها را به چشم های خود دیدیم.

گمان نمی کنم امروز، شاید جز در میان تکفیری های سوری یا حرام زادگان نژادپرست صهیونیست ساکن اسرائیل، چنین موجوداتی در هیچ کجای جهان وجود داشته باشند.

عبدالباری عطوان: یمن، امن‌ترین پایگاه برای رهبران مقاومت فلسطین

دروغ چرا. دلیل بسته بودن این صفحه برای مدت قریب یک سال و اندی همین ها بودند. حملاتی که علیه من در توییتر کردند و باعث مشکلات عدیده ای برایم شدند که کارم به پیگیری حقوقی علیه افراد و ارگان هایی کشید و تا امروز هم ادامه دارد.

داستان وقایع سختی که بر من در این مدت گذشت و منجر به نوعی بیماری هم شد را شاید بعدا در فرصتی دیگر، شاید در قالب یک مصاحبه ویدیویی عنوان کردم.

فعلا این چهار دقیقه از علیزاده را ببینید که گفتنی ها را خوب گفته است.

برچسب ها :زامبی ، فلسطین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.