کد خبر : 137677
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

استقلالی ها ممنوع المصاحبه شدند

استقلالی ها ممنوع المصاحبه شدند
با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال، تمامی اعضای این باشگاه تا پس از بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ممنوع المصاحبه شدند.

استقلالی ها ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از مهر، با اعلام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، تمامی معاونین، مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا پس از دربی پایتخت از مصاحبه و اظهارنظر با رسانه‌ها منع شدند.

بعد از ظهر امروز شنبه ۳۱ شهریور داور حق دوست مشاور سمیعی (مدیرعامل باشگاه استقلال) صحبت‌هایی را علیه جواد نکونام مطرح کرد و در ادامه سرمربی تیم فوتبال استقلال علیه مدیریت این باشگاه صحبت‌های تندی را بیان کرد.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :استقلال ، سمیعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.