به گزارش اطلاع با ما به نقل از مهر، با اعلام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، تمامی معاونین، مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا پس از دربی پایتخت از مصاحبه و اظهارنظر با رسانهها منع شدند.
بعد از ظهر امروز شنبه ۳۱ شهریور داور حق دوست مشاور سمیعی (مدیرعامل باشگاه استقلال) صحبتهایی را علیه جواد نکونام مطرح کرد و در ادامه سرمربی تیم فوتبال استقلال علیه مدیریت این باشگاه صحبتهای تندی را بیان کرد.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ