به گزارش اطلاع با ما به نقل از ایسنا، رضا نواز با بیان اینکه اکنون هیچ مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد و علی رغم افزایش تقاضا با مشکلی در این حوزه مواجه نیستیم، اظهار کرد: وضعیت جایگاهها مناسب است و روال سوختگیری به حالت عادی بازگشته است.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا امکان استفاده از کارتهای هوشمند سوخت در تمام جایگاهها فراهم شود، گفت: پیشرفت خوبی در این حوزه نیز حاصل شده و جایگاهها در تهران و کلانشهرها با مشکل خاصی مواجه نیستند و پیشبینی میشود که بهزودی کل مشکل برطرف شود.
تمام پمپ بنزین ها فعال شدند/ امکان سوخت گیری ۴۰ درصد جایگاه ها با کارت
طبق گزارشات مردمی که به ایسنا رسیده در برخی نقاط مرزی همچون استان کرمان، سوخترسانی با مشکل مواجه است که پیگیریهای ایسنا نشان میدهد تلاش مسوولان برای حل این موضوع نیز ادامه دارد.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ