کاسبی از کمبود کارت سوخت؟ روایت رانندگانی که برای بنزین زدن مجبور به پرداخت «شیرینی» شدندمحدودیت کارتهای سوخت آزاد در برخی جایگاهها، علاوه بر افزایش صفهای بنزین، گلایههایی درباره دریافت مبالغی تحت عنوان «شیرینی» از رانندگان به دنبال داشته است. بررسی ابعاد این موضوع و تأثیر آن بر سوختگیری شهروندان را بخوانید.؛
سهم سوختگیری با کارت شخصی افزایش یافتسخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: بعد از اجرای سهمیهبندی جدید در حوزه بنزین مصرف سوخت شاهد هستیم که استفاده مردم از کارت سوخت شخصی افزایش پیدا کرده به طوریکه به ارقام ۷۳ تا ۷۵ درصد استفاده از کارت سوخت شخصی رسیدیم که در چند سال گذشته بیسابقه بوده است.؛
افزایش سوختگیری با کارت شخصی به ۷۴درصد رسیدمدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از افزایش سهم سوختگیری با کارت شخصی از ۵۷درصد به ۷۴درصد در هفت روز گذشته از اجرای طرح جدید بنزین خبر داد.؛
کارت جایگاهها جمعآوری نشده استسخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور گفت: تعداد و شارژ کارت آزاد جایگاههای سوخت دارای محدودیت است.؛
سقف سوختگیری با کارتهای شخصی تغییر کردطبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراوردههای نفتی از روز پنجشنبه سقف سوختگیری با کارت سوخت شخصی خودروها که در هر نوبت ۶۰ لیتر بود که این میزان به ۵۰ لیتر در هر نوبت تغییر کرده است.؛
سوختگیری با کارت هوشمند در ۷۰ درصد جایگاههای سوختمدیر شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری: ۷۰ درصد جایگاههای سوخت این مطنقه هم اکنون با کارت هوشمند انجام میگیرد.؛