کد خبر : 77129
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 16:43

Spaceman، ماجرای جوان یتیمی که به اولین فضانورد کشور خود تبدیل می‌شود

Spaceman، ماجرای جوان یتیمی که به اولین فضانورد کشور خود تبدیل می‌شود
"Spaceman": داستان جذاب یک کودک یتیم به نام یاکوب که از حمایت پدربزرگ و مادربزرگش به اولین فضانورد کشور خود تبدیل می‌شود.

به گزارش اطلاع با ما  “Spaceman”: داستان جذاب یک کودک یتیم به نام یاکوب که از حمایت پدربزرگ و مادربزرگش به اولین فضانورد کشور خود تبدیل می‌شود. آیا ماموریت خطرناک به سیاره ونوس او را به یک قهرمان تبدیل خواهد کرد؟ آدام سندلر، پل دینو و کری مولیگان در این فیلم نقش ایفا می‌کنند. منتظر نمایش جهانی در جشنواره فیلم برلین 2024 هستید!

یاکوب پروچازکا که در کودکی یتیم شده و در روستاهای چک توسط پدربزرگ و مادربزرگش بزرگ شده است، بر شانس خود برای تبدیل شدن به اولین فضانورد کشور غلبه می کند.

فضانورد (انگلیسی: Spaceman) یک فیلم درام علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی یوهان رنک و نویسندگی کولبی دی است که بر اساس رمان مرد فضایی بوهمیا نوشته یاروسلاو کالفار در سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌است. در این فیلم آدام سندلر، پل دینو، کری مولیگان، کونال نایر و ایزابلا روسلینی ایفای نقش می‌کنند.

نجات با شگفتی: داستان جذاب دکتر گودوین باکستر در فیلم بیچارگان

این فیلم قرار است اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در فوریه ۲۰۲۴ انجام دهد،[۱] و قرار است در ۱ مارس ۲۰۲۴ توسط نتفلیکس منتشر شود.

فیلم “Spaceman” در سال 2024، داستان یک فضانورد به نام یاکوب پروچازکا را روایت می‌کند. یاکوب، کودک یتیمی است که توسط پدربزرگ و مادربزرگش در حومه کشور چک بزرگ می‌شود. او با پشتوانه عشق و حمایت خانواده‌اش، از یک دانشمند کوچک به اولین فضانورد کشور خود تبدیل می‌شود.

زمانی که یک ماموریت انفرادی خطرناک به سیاره ونوس به یاکوب سپرده می‌شود، این فرصت برای او فراهم می‌شود تا به قهرمانی که همیشه آرزوی آن را داشته است، تبدیل شود. او در این سفر فضایی با چالش‌ها و موانع زیادی روبرو می‌شود، اما با کمک یک موجود فرازمینی، به او کمک می‌شود تا مشکلات زمینی خود را دوباره کنار بگذارد.

بازیگران Spaceman

آدام سندلر (با نقش یاکوب پروچازکا)
با بازی بی‌نظیرش، نقش فضانورد یاکوب را به تصویر می‌کشد.
پل دانو (با نقش صدای هانوش، یک عنکبوت فرازمینی)
نقش جذاب و مهمی که از طریق صدا به داستان افزوده می‌شود.
کری مولیگان (با نقش لنکا پروچازکا)
در نقش همسر باردار یاکوب با بازی مؤثر و قدرتمند.
کونال نایار (با نقش پیتر)
نقش تکنسینی با اهمیت که در پیشرفت داستان نقش دارد.
ایزابلا روسلینی (به عنوان کمیسر توما)
بازی در نقش افسر فرمانده جاکوب با توانایی و استعداد.

برچسب ها :فضانورد ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.