به گزارش اطلاع با ما پرستارها را می بینید؟- جناب پزشکیان !روزهاست که صدها نفر از پرستاران در نقاط مختلف کشور بخاطر برخی مشکلات صنفی دست به اعتراض و تجمعات محدود زده اند(و هوشمندانه اجازه نداده اند مطالبات صنفی آنها مورد سوء استفاده بدخواهان و دشمنان کشور و ملت قرار بگیرد.)
آیا حضور در یکی از این تجمعات و صرف چند دقیقه وقت برای شنیدن مطالبات پرستاران ، مشکل خاصی ایجاد می کرد؟ آیا از بزرگی و موقعیت شما کاسته می شد؟
شما که چند روز پیش برای دیدار با پزشکان متخصص و گفتگو با آنها در دانشکده پرستاری ع .پ شهید بهشتی ساعاتی را اختصاص دادی!(و بر اساس نهج البلاغه این دیدارها باید جزء برنامه کاری شما باشد.) چه می شد نیمی از این وقت و توجه را به پرستاران اختصاص می دادید؟ مگر پرستاران همکار شما نبوده و نیستند؟ نکند برخلاف نهج البلاغه به اختلاف طبقاتی میان پزشکان و پرستاران باور دارید ؟
آقای رئیس جمهور! لطفا به جای تکرار برخی عبارات نهج البلاغه و تفسیر به رای آنها ، به تعالیم و دستورات حضرت عمل کنید! نکند خدای نکرده برای گفتگو با پرستاران باید از مشاوران مخصوص اجازه بگیرید؟
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ