کد خبر : 97765
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 23:17

2 ماه تاخیر وزیر تعاون و تامین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان

2 ماه تاخیر وزیر تعاون و تامین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از سایت خبری بولتن نیوز، اخیرا میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین‌اجتماعی در مصاحبه ای اعلام کرد که «افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد. هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از سایت خبری بولتن نیوز، اخیرا میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین‌اجتماعی در مصاحبه ای اعلام کرد که «افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد. هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود».

اظهارات عجیب مدیرسازمان تامین اجتماعی منصوب صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی بیان شده که که کارمندان دولت حتی خود مدیر این سازمان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین آقازاده های وی که کارمندان دولت هستند در فروردین ماه حقوق به همراه افزایش حقوق در سال جاری را دریافت می کنند اما بازنشستگان و کارگران افزایش حقوق فروردین خود را با 2 ماه تاخیر در خرداد ماه دریافت کنند.

سوال این است که چرا بازنشستگان و کارگران افزایش حقوق فروردین خود را با 2 ماه تاخیر در خرداد ماه دریافت کنند؟.

چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخصوص کمیسیون اجتماعی مجلس که در این زمینه وظیفه نظارتی دارد، سکوت کرده اند؟.

چرا هیچ نماینده ای این تخلف آشکار سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون را رسیدگی نمی کند و تنها سکوت پیشه کرده اند؟.

چرا سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون باید هزاران میلیارد پول بازنشستگان را 2 ماه در حساب خود نگه دارد در حالی که برای پرداخت رقم ناچیز وام از بازنشستگان سود دریافت می کنند؟.

پرداخت حق تاهل و سنوات توسط کارفرمایان در سال 1403

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.