کد خبر : 63766
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 22:55

۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار مخدوش کنندگان پلاک وسایل نقلیه

۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار مخدوش کنندگان پلاک وسایل نقلیه
سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: افرادی که پلاک وسایل نقلیه خود را به هر دلیلی مخدوش و در معابر تردد کنند بین ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظارشان خواهد بود.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایسنا، سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: افرادی که پلاک وسایل نقلیه خود را به هر دلیلی مخدوش و در معابر تردد کنند بین ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظارشان خواهد بود.

سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: افرادی که پلاک وسایل نقلیه خود را به هر دلیلی مخدوش و در سطح معابر تردد کنند بین 6 ماه تا یک سال حبس در انتظارشان خواهد بود.

سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه در گفتگو با فارس، ضمن هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در کرمانشاه اظهار داشت: هر وسیله نقلیه موتوری و غیر موتوری و یدک متصل که درراه‌ها حرکت می‌نماید باید دارای شماره باشد چراکه رانندگی با وسیله فاقد پلاک ممنوع و در صورت تردد از حرکت آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

پلیس: ۴٧ درصد وسایل نقلیه کشور در سن فرسودگی قرار دارند

وی افزود: هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییر ایجاد کرده یا پلاک وسیله نقلیه دیگری بر آن الصاق نماید و یا برای وسیله نقلیه پلاک تقلبی به کار ببرد و یا چنین وسایلی را با علم به تغییر، تعویض و یا پلاک تقلبی مورداستفاده قرار دهد به حبس از 6 ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه تصریح کرد: برداشتن، جعل، دست‌کاری، تغییر در ابعاد و سایر مشخصات آن یا پوشاندن، اختفاء و تا کردن و ناخوانا کردن و… موجب برخورد انتظامی و قضایی می‌گردد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.