کد خبر : 59090
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 22:06

هیولا، اثر ترسناک ژاپنی کورئیدا که تاریکی را از زوایای مختلف نگاه می‌کند

هیولا، اثر ترسناک ژاپنی کورئیدا که تاریکی را از زوایای مختلف نگاه می‌کند
هیولا، اثر ترسناک ژاپنی به کارگردانی هیروکازو کورئیدا، برنده بهترین فیلنامه جشنواره فیلم کن 2023. داستانی از زاویه‌های مختلف که از نگاه مادر، معلم، و کودک به مخاطرات و رازهای تاریک پرده‌برداری می‌کند.

به گزارش اطلاع با ما ، هیولا، اثر ترسناک ژاپنی به کارگردانی هیروکازو کورئیدا، برنده بهترین فیلنامه جشنواره فیلم کن 2023. داستانی از زاویه‌های مختلف که از نگاه مادر، معلم، و کودک به مخاطرات و رازهای تاریک پرده‌برداری می‌کند. چشمان گسترده بر روی مشکلات رفتاری پسری به نام میناتو افتتاح شده و آوارهایی از اختفاء پدر و پسر به سطح می‌آورد. این فیلم که از انتظارات بالایی برخوردار بوده، توسط هیروکازو کورئیدا، کارگردان معروف ژاپنی، کشیده شده و پس از برنده شدن وی در جشنواره کن 2023، به عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار سینمای جهان تلقی می‌شود.

فیلم ژاپنی «هیولا»، برنده بهترین فیلنامه جشنواره فیلم کن 2023 ، به کارگردانی هیروکازو کورئیدا منتشر شد

هیولا (ژاپنی: 怪物) یک فیلم درام ژاپنی به کارگردانی هیروکازو کورئیدا بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم یوجی ساکاموتو است.[۳] ساکورا آندو در این فیلم نقش مادری را بازی می‌کند که پس از مشاهدهٔ تغییرات آزاردهنده در رفتار پسرش با یک معلم روبرو می‌شود.

هیولا در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در ۱۷ مه ۲۰۲۳ نمایش داده شود، که در آنجا برای دریافت نخل طلا در رقابت بود. این فیلم در ۲ ژوئن ۲۰۲۳ در ژاپن اکران شد.

سائوری یک مادر مجرد، وقتی رفتارهای عجیب‌وغریب پسر کوچکش میناتو را می‌بیند، احساس می‌کند که مشکلی وجود دارد؛ او متوجه می‌شود که یک معلم مسئول این امر است، و به مدرسه پسرش می‌رود تا بداند چه خبر است. با اینحال همان‌طور که داستان از چشم مادر، معلم و کودک نمایش داده می‌شود، حقیقت به تدریج آشکار می‌شود

خلاصه داستان هیولا

در فیلم “هیولا”، سائوری، یک مادر مجرد، به مشکلاتی در رفتار پسر کوچک خود به نام میناتو برمی‌خورد. او متوجه می‌شود که چیزی نادرست در روی داده‌هاست. سائوری برای حل این معما به مدرسه پسرش مراجعه می‌کند و با معلم او روبرو می‌شود. اما در این راه، حقایق تاریک و وحشتناکی از ناپدید شدن پدر و پسر به آرامی آشکار می‌شوند. علاقه مندان به این فیلم همچنین می توانند فیلم های Dumb Money 2023 و The Moon 2023 را نیز از وبسایت زرد فیلم مشاهده کنند

وقتی شیطان در کمین است: گشایش به جهان تاریک انسانیت با داستان ترسناک روستایی و ماجراهای خطرناک از زمینه ژانر ترسناک در سینما

درباره فیلم هیولا

“هیولا” به کارگردانی هیروکازو کورئیدا، یکی از برجسته‌ترین کارگردانان ژاپن، تولید و در سال 2023 در جشنواره فیلم کن اکران می شود. این فیلم داستان معمایی را روایت می‌کند که از زاویه‌های مختلف از نگاه مادر، معلم و کودک است. این اثر پس از موفقیت بین‌المللی کورئیدا در فیلم “دزدان فروشگاه”، که نخل طلا جشنواره کن را برنده شد، مورد انتظار قرار دارد.

فیلم “هیولا” توسط شرکت‌های توهو، گاگا کورپ، فوجی تلویژن، ای‌اوآی پرو و کورئیدا بان-بوکو تهیه شده و به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ سال 2023 در ژاپن شناخته می‌شود. این فیلم با توجه به ارتباط نزدیک کورئیدا و نویسندهٔ فیلمنامه، یوجی ساکاموتو، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته و منتظر موفقیت‌های بیشتر در صحنه سینمای جهانی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی حسینی جمعه , ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۰

فیلم عالی بود باید حوصله یه محتوی جذاب رو داشته باشید همه چیز اونطوری نیست که شما فکر می کنید