کد خبر : 93667
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 23:34

تله بازگشت اغتشاشگران و معاندین برای کشور

تله بازگشت اغتشاشگران و معاندین برای کشور
ظاهرا برخی فراریان حامی ز.ز.آ و اغتشاش گران و آشوب طلب ها که بشدت علیه امنیت ملی و نظام سیاسی مواضع آشکار داشته و لجن پراکنی کردند و هزینه های زیادی بر ملت تحمیل کردند؛ تمایل به بازگشت به ایران دارند.

به گزارش اطلاع با ما دکتر محمد ذاکر ظاهرا برخی فراریان حامی ز.ز.آ و اغتشاش گران و آشوب طلب ها که بشدت علیه امنیت ملی و نظام سیاسی مواضع آشکار داشته و لجن پراکنی کردند و هزینه های زیادی بر ملت تحمیل کردند؛ تمایل به بازگشت به ایران دارند.
نظام نباید در این تله و دام که فریب اطلاعاتی صهیونیست جهانی و پتانسیل فعال آشوب های بعدی است گرفتار بشه؛
از الان باید منتظر باشیم #نفوذی ها و عوامل آشکار و پنهان دشمن با توسل به رأفت و عطوفت اسلامی؛ برای برگشت این اراذل پا پیش بگذارند و نظام را نصیحت به گذشت کنند و بعضی ها هم در دولت و دستگاه قضایی؛ آن را تایبد کنند.

 

محورهای رسانه‌ای معاندین در خصوص انتخابات چیست؟

مومن باهوش است و نباید از یک سوراخ دوبار گزیده بشه
هر رفتاری ضدامنیتی هزینه داره؛ هر تبعه اولا؛ باید متعهد به قانون باشد که این فراری ها نبودن ثانیا؛ باید در برابر نقض قانون مجازات شوند  ثالثا؛ باید جبران خسارات هنگفتی که راسا و یا با تحریک کردن دیگران به نظام تحمیل کردن را پرداخت کنند.
شرایط حداقلی توبه واضح و مشخصه: ندامت قلبی؛ جبران خسارت؛  تعهد ضمانت دار به عدم تکرار رفتار متخلفانه
دولت و دستگاه قضایی نباید ساده انگارانه ؛ گول اراجیف این اوباش منحرف الاخلاق و نفوذی های جاده صاف کن آنها را برای عمل به عطوفت و رأفت اسلامی و عفو عمومی باور کرده و برا کشور هزینه ایجاد کنند و  کشور را مامن دوباره آشوب طلب ها و اغتشاشگران بی هویت و ضد ملت کنند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.