کد خبر : 85784
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 23:11

گفتگوی تلفنی عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان با امیرعبداللهیان

گفتگوی تلفنی عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان با امیرعبداللهیان
عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان در یک تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در مورد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق گفت که دولت، مردم و مقاومت لبنان هراسی از تهدید‌های مستمر اسرائیل ندارند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از فردا نیوز، عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان در یک تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در مورد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق گفت که دولت، مردم و مقاومت لبنان هراسی از تهدید‌های مستمر اسرائیل ندارند.

وزیر خارجه لبنان امروز چهارشنبه در این تماس تلفنی ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم لبنان با دولت و مردم ایران در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق و آرزوی شفا برای مجروحان این حمله، خاطر نشان کرد: ما تجاوز نظامی اسرائیل را به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که مخالف همه معاهدات بین‌المللی است، به شدت محکوم می‌کنیم و وزارت امور خارجه لبنان نیز در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کرده است.

امیرعبداللهیان: مسئولیت عواقب حمله به کنسولگری ایران متوجه رژیم اسرائیل است

وزیر خارجه لبنان همچنین با اشاره به تهدیدات مستمر و هر روزه رژیم اسرائیل علیه لبنان تاکید کرد: دولت و مردم و مقاومت لبنان از این تهدیدها هراسی ندارند.

برچسب ها :تلفن ، لبنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.