کد خبر : 89106
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 23:32

اسرائیل هنوز درباره پاسخ به ایران تصمیم نگرفته / گانتز خواستار حمله است

اسرائیل هنوز درباره پاسخ به ایران تصمیم نگرفته / گانتز خواستار حمله است

به گزارش اطلاع با ما  تایمز آو اسرائیل در گزارشی نوشته : پس از چند ساعت بحث، کابینه جنگ اسرائیل هنوز درباره نحوه و زمان واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران تصمیم نگرفته است. به گزارش شبکه 12 اسرائیل، وزرا مذاکرات خود را بدون تصمیم به حالت تعلیق درآورده‌اند، اگرچه انتظار می‌رود در آینده

به گزارش اطلاع با ما  تایمز آو اسرائیل در گزارشی نوشته : پس از چند ساعت بحث، کابینه جنگ اسرائیل هنوز درباره نحوه و زمان واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران تصمیم نگرفته است.
به گزارش شبکه 12 اسرائیل، وزرا مذاکرات خود را بدون تصمیم به حالت تعلیق درآورده‌اند، اگرچه انتظار می‌رود در آینده نزدیک دوباره تشکیل جلسه دهند.
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌های عبری، وزیر کابینه جنگ، بنی گانتز و همکار او در حزب وحدت ملی، گادی آیزنکوت، هر دو پیشنهاد حمله به ایران را حتی زمانی که حمله ایران در شب گذشته در جریان بود، دادند.

 

مجازات سخت در انتظار حماقت صهیونیست ها

‌این پیشنهاد به شدت توسط یوآو گالانت، وزیر دفاع، هرزی هالوی، رئیس ارتش اسرائیل، و دیگران با مخالفت روبه رو شده.

کانال ١٢ و ١٣ اسرائیل هر دو گزارش داده‌اند که وقتی موفقیت سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل مشهود بود و مشخص بود که حمله ایران خسارات کمی به بار آورده است و پس از گفتگوی جو بایدن با بنیامین نتانیاهو، ایده واکنش فوری اسرائیل کنار گذاشته شد. /رویداد٢۴

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.